Prostřednictvím našich služeb budete vlastnit zajímavý a originální e-shop, přes který budete moci téměř okamžitě prodávat svoje výrobky. Najdete zde veškeré potřebné funkce, bez kterých se žádný pořádný e-shop neobejde. K těm nejvýznamnějším patří zvýraznění nejprodávanějšího či akčního zboží, jednoduchá filtrace produktů, snadná fakturace a mnohé další. Stejně snadno můžete vzhled i opravovat. Na výběr přitom máte z velké škály grafických designů. Sami si dokážete nastavit jednotlivé barvy, rozložení stránky a mnohé další prvky, které vám zaručí, že váš e-shop bude jedinečný.

Díky našim službám budete spravovat vlastní a plně funkční internetový obchod, se kterým se budete moci okamžitě vrhnout do světa internetového prodeje. Naší nespornou výhodou je především snadná obsluha, díky které zvládnete tvorbu e-shopu opravdu rychle. A kdybyste si přece jen nevěděli s něčím rady, můžete se kdykoliv na nás obrátit. Rádi Vám kdykoli s čímkoliv poradíme.

Nabízené Funkce

Export do různých katalogů (xml feed)

Abyste zlepšili návštěvnost vašeho e-shopu, zvláště v případě, kdy s obchodováním přes internet teprve začínáte, měli byste ho zaregistrovat do několika kvalitních internetových katalogů, jako jsou např. www.seznam.cz, www.zbozi.cz nebo www.centrum.cz. Kromě zvýšení počtu návštěvníků na vašem internetovém obchodě získáte i lepší pozici ve vyhledávačích. Není žádný stanovený minimální počet katalogů, do kterých byste měli registrovat, ale i tady platí: čím víc, tím líp.

Nejprodávanější zboží

Výborná funkce v případě, kdy chcete na některé zboží upozornit jako na nejprodávanější produkt ve vašem e-shopu, a tím ještě o něco zvýšit jeho prodej. Jedná se o velmi účinný marketingový nástroj. Zvolit přitom můžete jak nejprodávanější zboží na celém e-shopu, tak jen v určité kategorii. Pokud chcete, aby bylo takové zboží co nejvíce vidět, umístěte ho hned na titulní stranu vašeho internetového obchodu.

Diskuse k produktu

Ke každému zboží je možné povolit komentování, kde se zákazníci mohou k jednotlivým produktům vyjádřit. Tím získáte velmi důležitou zpětnou vazbu o tom, co si zákazník myslí o daném zboží. U této funkce si také můžete nastavit upozornění na nový komentář, které vám přijde na e-mail, nebo schvalování komentářů, takže předtím, než komentář zveřejníte, si ho můžete v klidu přečíst. Vyhnete se tak uveřejňování urážlivých komentářů.

Akční nabídka

Pokud potřebujete přilákat na svůj e-shop více zákazníků, můžete využít jednoho z nejsilnějších marketingových nástrojů, kterým je akční nabídka. Tímto způsobem se například můžete zbavit zboží, kterého máte na skladě větší množství nebo tím upozornit na novinky. Nejlepší je samozřejmě zveřejňovat takto označené zboží přímo na titulní stránce, kde bude nejlépe vidět. K jednotlivému akčnímu zboží je také možné přiřadit zvýrazněné štítky.

Doporučené produkty

Funkce doporučené produkty využijete v případě, jestliže chcete některé vaše zboží vyzvednout, například proto, že je nejprodávanější, protože je v současné době na akci, nebo proto, že se jedná o novinku. Takto zvýrazněné zboží se pak bude mnohem lépe prodávat. Umístit ho můžete například na titulní stranu nebo na podstránku s jeho kategorií. V jednotlivých podstránkách přitom můžete mít umístěné různé zboží.

Filtry produktů

Proto, abyste se vy i vaši zákazníci mohli lépe orientovat v nabízeném zboží, je důležité, abyste zvolili správnou filtraci. Tu můžete nastavit podle různých parametrů, například podle jednotlivých vlastností zboží jako je jejich velikost, barva nebo rozměry. Filtrovat zboží lze také podle ceny nebo výrobců. Nastavení filtrování se samozřejmě odvíjí od druhu zboží, které budete ve svém internetovém obchodě nabízet.

Fakturace

Důležitou součástí každé objednávky je její správná fakturace. Funkce fakturace vám umožňuje nejen vytvářet proforma faktury, faktury a upravovat je, ale také vám nabídne jejich přehled. Výhodou této funkce je to, že si nemusíte kupovat žádný drahý účetní program. Jediné, co musíte udělat, je nastavit chování fakturace, tedy zadat určité náležitosti jako jsou číslování objednávek a faktur, přidat logo či číslo bankovního účtu.

Množstevní slevy

Množstevní slevy se definují jako procentuální slevy, které zákazník obdrží v případě, že zakoupí více kusů stejného produktu. Počet kusů, od kterých se počítá množstevní sleva, není nijak stanoven, ale definujete ho vy, jako administrátoři stránek. Jedná se o jednoduchý marketingový nástroj, sloužící k přilákání velkoobchodních odběratelů, ale i koncových zákazníků, kteří odebírají větší množství výrobků.

Výrobci

Jestliže na vašem e-shopu nabízíte podobné zboží od různých výrobců, určitě vám přijde vhod funkce výrobci, díky které můžete k jednotlivému zboží přiřadit konkrétního výrobce. Vaši zákazníci pak mohou zboží filtrovat právě podle výrobců, což jim určitě usnadní nakupování. Kromě toho máte možnost přidat k jednotlivým výrobcům také odkaz na jejich oficiální webové stránky nebo k nim přidat krátký popisek.

Způsoby doručení

Variant způsobů doručení zakoupeného zboží je hned několik. Jedná se například o osobní odběr v kamenné prodejně, nebo dopravu, kterou zajišťuje například česká pošta či některá kurýrní služba. Často bývá k určité dopravě také přiřazen konkrétní způsob platby. Odlišnou cenu můžete nastavit i za dopravu do různých zemí. V případě většího množství zakoupeného zboží můžete zákazníkům také nabídnout dopravu zdarma. Výběr způsobu doručení zboží je tak velmi úzce spjat i s konečnou cenou zboží.

Vlastnosti produktu

Tato funkce vám umožňuje nastavit u jednotlivého zboží jeho konkrétní vlastnosti, které ho nejlépe vystihují a odlišují tak od ostatních produktů. Vlastností produktů se může například myslet jejich barva, velikost, výrobce, rok výroby a mnohé další vlastnosti, které výstižněji popisují vámi nabízené zboží. Podle těchto vlastností je možné také zboží různě filtrovat, což vašim zákazníkům značně ulehčí vyhledání.

Online platby

Za zboží může zákazník zaplatit různými způsoby, například v hotovosti při osobním odběru. Častěji ovšem prostřednictvím dobírky a vůbec nejčastěji online platbou. Tento způsob je velmi jednoduchý a také více pohodlný. Pokud zákazník zvolí online platbu, je nutné mu dodat potřebné informace o účtu, na který mají být peníze převedeny. Účtem se myslí jak účet v bance, tak uživatelský účet u některého poskytovatele on-line plateb, tzv. e-peněženka